Pot plăti pentru a primi comanda mai repede?

Puteți selecta comanda prioritară la plată pentru a omite coada de producție. Expediem comenzi prioritare în 1-2 zile.

Puteți accelera expedierea alegând transportul expres la plată.

Care este politica de returnare?

Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumit de achiziție.

Produse nepersonalizate

Pentru produsele nepersonalizate oferim 14 zile politică de rambursare. Trimiteți-ne un e-mail la INFO@SOSETELE.RO și veți primiți instrucțiuni pentru returnare.

Produse personalizate

Pentru produsele personalizate nu putem oferi o politică standard de rambursare. Dacă dintr-un anumit motiv nu vă place produsul personalizat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la INFO@SOSETELE.RO și vom face tot ce putem pentru a remedia situația.

Pot urmări pachetul meu?

Desigur! Când pachetul dumneavoastră este predat la curier, veți primi un e-mail sau un sms cu un număr de urmărire.

Cât durează pana primesc produsul?

Toate comenzile nepersonalizate se livrează a doua zi.

Toate șosetele personalizate sunt produse și predate la curier in 3 zile lucrătoare.
Toate pernele personalizate sunt produse și predate la curier in 3 zile lucrătoare.
Toate tricourile personalizate sunt produse și predate la curier in 5 zile lucrătoare.

După ce comanda este produsă se livrează conform planului de livrare ales.
Timpul de livrare aproximativ pentru livrare standard durează 5-9 zile. Asta nu include timpul destinat producției.
Timpul de livrare aproximativ pentru livrare rapidă durează 5 zile. Asta nu include timpul destinat producției

Pentru un timp de livrare mai rapid, vă sugerăm să selectați cardul de credit sau plata paypal la plată.

Unde este comanda mea?

După ce ați plasat comanda personalizată, echipa noastră începe imediat producția. În cazul în care nu ați primit încă un e-mail sau sms cu informațiile de urmărire a comenzii, înseamnă că comanda este încă în producția noastră. Dacă ați primit un e-mail cu informații de urmărire a comenzii, vă rugăm să accesați linkul primit pentru a vedea locația coletului.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare trimite-ne un email la info@sosetele.ro. Te rugăm sa incluzi și numele tău sau numărul comenzii.